Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

söndag 8 februari 2009

Jag är trött på allt gnäll och alla krav från "stigmatiserade" sverigehatande kravmaskiner.

Ursprungsartikel:
http://feeds.feedburner.com/~r/BefriaMedia/~3/534039711/jag-ar-trott-pa-allt-gnall-och-alla.html


Jag börja bli oerhört trött p å de sverigehatande kravmaskinerna som försöker bränna ner Sverige, bomba polisen och sedan gnäller på polisen för de sagt blatte. 

Dessutom så börjar jag blir omåttligt trött på tidningarna som klagar på polisen om de sagt Blatte strax efter farliga upplopp då muslimer och afa terrorister bränt ner en förort, plundrat och förstört företag och byggnader i trakten och slängt granater på polisen. 

Artiklarna som skrivs i svenska tidningar har ingen som helst proportion. Om någon så ger Blatte så blir det undersokning, utredning, artiklar, polischefen uttalar sig, men samtidigt så faller granatattackerna mot polisen helt i glömska. Granat = mordförsök och glöms bort, men om någon har uttalar ordet blatte så blir det följetong i dagar eller veckor. Om jag vore polis och just klarat mig undan döden med en centimeters marginal och beordrats av polisledningen att inte ingripa mot de som kastar granater sa kanske jag i ren frustration skulle skrika BLATTE. Nyheten blir: NAGON SKREK BLATTE.

Det är inte ordet blatte som är uppseendeväckande, det är hur polisen behandlas, och hur Sverige förstörs alltmer som är uppseendeväckande. Det är hur kommunens politiker (Ilmar Reepalu mfl) hindrar polisen i sitt arbete. Politikerna betalar och demonstrerar tillsammans med gatuterroristerna, tidningarna försöker förnedra polisen och svenskar, det är uppseendeväckande.

Behrang Miri, en person som ser ut som en förortgangster men kallar sig pedagog (kanske stigmatiserad av sin klädsel och uppsynen?), sade:


"–Den stigmatiserade bilden av invandrarungdomar måste bort.'

Man kan undra varför måste den bort. Ska vi inte visa upp en sann bild av vad de gör? Ska vi ljuga om verkligheten? Du kan vara lugn Miri, den bilden visas inte av svensk media. Tvartom, de forsoker göra sitt bästa for att stigmatisera svenskar och polisen.

Men det är oundvikligt att upploppen i Malmö, Lund, Rosengård och andra orter blir kända, privatfilmare är alltid där så filmerna kommer ut på youtube och "invandrarungdomarna" stigmatiseras, det är oundvikligt att en liten del av allt våld kommer ut i media. Har du pratat med upploppsmakarna, har du sagt till dem att sluta bränna ner Sverige och sluta begå brott så de kan sluta stigmatiseras? Ska man inte börja med dem?

Jag har tröttnat pa att höra talas om muslimer, deras våld, deras upplopp och sverigesabotage. Varje dag är det förstasidesrubriker om mer våld, bråk, krav, upplopp, explosioner, våldtakter och tusen andra saker som muslimer orsakat. Michael Savage är förmodligen lika arg som jag, han får vara mitt substitut i filmen som spelades in då han var i uppfriskande god form. Ni som ska ta åt er vet vilka ni är, politiker, journalister och sverigebrännare, varför har ni ett så makalöst hat för Sverige? SVD DN SVD AB AB DN SVD DN AB





Källa: Befria Media (medlem)

Inga kommentarer: