Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

lördag 24 april 2010

Sune-författarens blogg censurerad kritiserade ensamkommande

Bonnier-sajten Alltombarn.se har nu censurerat författaren Anders Jacobssons blogg. Den är nu nedstängd. Detta efter att Anders Jacobsson skrivit kritiskt om så kallade ensamkommande flyktingbarn.

Anders Jackobsson skall bland annat ha skrivit:

De små stackarna har som ett mirakel lyckats hitta hit till oss i Sverige. Små nuttisarna. Jag tycker verkligen vi måste hjälpa alla dessa små. Ty, de är icke endast ensamma små barn utan föräldrar. Nästan samtliga av dem lider också av en FRUKTANSVÄRD sjukdom – Hutchinson-Gilfords syndrom – som gör att man åldras i förtid. Fruktansvärt!

Liknande inlägg skall tidigare ha skrivits på den blogg han fått sig tilldelad. Några andra texter Anders Jacobsson skrivit är:

Hund och gris. Två orena djur enligt våra muslimska bröder. Jag lovar, vid Muhammed, alayhis salam, att jag på intet sätt försöker fostra min son till islamofob. Tvärtom tvärtom.  Jag är så himla pro-islamistisk så det finns inte. Nästa vecka ska jag lära honom alla fördelar med skägg och att han ska lobba för att man ska införa sharia inom barnomsorgen lagom tills han börjar om nio månader. Helt plötsligt kommer uttrycket "Kasta inte sten på varandra, ungar" i ett helt nytt dager. Hund och gris. Uh uh och ov.

Och:

Då jag varit inne på nationalistiska tankar och till och med varit så fräck att jag visat en svensk flagga måste jag härmed givetvis dementera att jag är rasist. Förlåt alla som blir stötta över att jag råkade skriva att jag är supernationalist. Det menade jag förstår inte. Jag älskar alla kulturer utom den svenska. Att säga att man är stolt svensk gör att man automatiskt är rasist, smygnasse, invandrarhatare och islamofob. Nej, nej, nej. Det finns ingen svensk kultur. Bara supa och knulla. Som midsommar och sånt där töntigt, för att citera fru Mona Sahlin. Sup och knullkulturen måste motarbetas. Jag föreslår separerade skolor. Ta bort sexualundervisningen, simundervisningen och skoldanser. Hugg handen av den som dricker sprit. Bränn alla svenska flaggor! Ta med de amerikanska och israeliska också samtidigt eftersom de representerar Satan. Avveckla all undervisning om kristendom. Jag menar. Vem kan påstå att kristendom har haft någon som helst betydelse för Sverige så avkristnade som vi är. Om en generation kan vi byta ut vår blågula rasistiska flagga till en, tja varför inte en grön vacker neutral som ingen blir upprörd över? Jag förstår verkligen inte varför ingrodda och trångsynta svenskar måste klaga över Sharia. Det är ju en evig lag, fastställd för 1400 år sedan och givetvis går det ju att praktisera än i dag. Med lite vardaglig stening, normal underkastelse och sånt. Jag skulle verkligen uppskatta om vi i vår ickekultur kunde anamma lite av de lagar som fanns här för 1400 år! Precis som samma tänk med Sharia. Jag tänker på ättestupan, som praktiserades flitigt under vår järnålder och vikingatid. Ättestupan, som man kan använda mot alla sjuka, gamla och svaga. Putt ner från berget och så löser vi både vårdköer, sjukskrivningstalet och tjatet om urholkade pensioner. Fixa det Mona! Ta hjälp av dina kompisar i skägg och tvåmannatält.

I ett annat inlägg:

Det finns män som anser att flickor och kvinnor i Sverige är horor. För ni klär er ju som horor. Visar hud. Bejakar er skönhet och kvinnlighet. Vissa män äger rätten av bestämma över era könsorgan, sexualitet och lust. För ni vill ju egentligen knulla hela tiden med vem som helst eftersom ni klär er utmanande och oanständigt. Så alla så kallade våldtäkter är ju bara tjejer, slampor, horor och bitchar som ångrat sig. Kanske kommit på att de precis varit otrogna mot sin partner och skyller på våldtäkt. Det är inte männens fel att det blir så. Män blir ju så oerhört provocerade, de stackarna av er sexighet att de inte kan styra sina egna lustar. Så fy, kvinnor! Skyll er själva när ni framkallar våldtäkter. I Örebro, 800 meter från vårt hus har en ung kvinna återigen blivit våldtagen.

Käraste dagbok!
Jag tar gärna på mig uppgiften att spika upp vartenda fegt kräk på ett upp och nedvänt kors och därefter får den våldtagna kvinnan bestämma hans öde. Jag är så in i helvete SPYTRÖTT på alla våldtäkter som sker i vårt land! SPYTRÖTT över alla dessa förbannade ursäkter med att flickan/kvinnan egentligen får skylla sig själv! Jag är SPYTRÖTT på att kvinnans sexualitet överhuvudtaget ska moraliseras och ifrågasättas.
Jag är SPYTRÖTT på svinmän med medeltida klanvärderingar, religiösa grisar, höhö-bonnlurkar med bakåtkeps, brattiga slickers som porrifierats, , mansgriseri, dolda pedofilpsykopater som söker upp flickor på nätet, personer som anser att vår västerländska jämställdhet mellan könen är moraliskt förkastlig och att kvinnan därmed är en hora och framför allt kräks jag över ER, både män och kvinnor som försöker försvara en våldtäktsman genom att hävda offrets provokativa och sexuellt utmanande sätt. Dra åt helvete! Jag spottar er i ansiktet!

Källa:
Dagens Media -  Bonnier raderar barnboksförfattares blogg – hånade flyktingbarn

Sparat från Googles cache:
Anders dagbok som PDF (bilder saknas)



Ursprungsartikel
Källa: Fria Nyheter (importerat inlägg)

Inga kommentarer: