Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

lördag 16 maj 2009

VÄNSTERVÅLDET STYR METRO.



Falsk marknadsföring av Metro.

Så har det återigen hänt!


"Tidningen Metro har beslutat att stoppa Sverigedemokraterna från att annonsera inför EU-valet."


I artikeln på politikerbloggen kan man läsa följande.


"Enligt Sverigedemokraterna handlar det om en serie annonser som skulle lyfta fram partiets ståndpunkter inför det kommande EU-valet. Men när man kontaktade tidningen fick man beskedet att Metro antagit en policy som förbjuder SD att annonsera.
- De sa att de var rädda för att deras tidningsställ skulle vandaliseras, säger SD:s pressekreterare Erik Almqvist till Dagensmedia.se."


Det skulle vara väldigt intressant att läsa Metros policy och se hur den egentligen är utformad. Uppenbarligen är det vänstervåldet som styr Metro då de är rädda för att tidningsställen skall vandaliseras om Sverigedemokraterna får annonsera i Metro.

Tänk om några andra nu vandaliseras dessa tidningsställ i ilska över att Sverigedemokraterna inte får annonsera i tidningen. Hur skall man då agera från ledningen på Metro.


Mitt eget förslag att man helt enkelt plockar bort alla Metro tidningar från tidningsställen och ersätter dem med SD-Kuriren eller annat informationsmaterial från Sverigedemokraterna.




Ursprungsartikel:
http://thoralfalfsson.webblogg.se/2009/may/vanstervaldet-styr-metro.html

Källa: Thoralf Alfsson (importerat inlägg)

Inga kommentarer: