Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

lördag 16 maj 2009

SD:S STÖRSTA VALAFFISCHER



Läs mer här.

När jag träffade Arne Gren i höstas berättade han om sitt projekt att sätta upp några jättestora valaffischer på sin tomt vid E22:an. Roligt att se att det också blivit verklighet och att det väcker en sådan uppståndelse.

HEJA ARNE!


Ursprungsartikel:
http://thoralfalfsson.webblogg.se/2009/may/sds-storsta-valaffischer.html

Källa: Thoralf Alfsson (importerat inlägg)

Inga kommentarer: