Läs mer här.
När jag träffade Arne Gren i höstas berättade han om sitt projekt att sätta upp några jättestora valaffischer på sin tomt vid E22:an. Roligt att se att det också blivit verklighet och att det väcker en sådan uppståndelse.
HEJA ARNE!
Ursprungsartikel:
http://thoralfalfsson.webblogg.se/2009/may/sds-storsta-valaffischer.html
Källa: Thoralf Alfsson (importerat inlägg)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar