Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

onsdag 30 juni 2010

Våra perversa journalister

Spana in dagens valaffisch

Snuskfarbrorn Göran

Vad är det egentligen vår kära polisman gjort. Jo han har köpt sex. Nu kan man ha många åsikter om detta.  Det enda brottsliga han gjort är att köpa sig lite  mutta. Vilket jag personligen inte anser borde vara olagligt.  Ja det finns en verklighet inom denna värld som är skruvad och skrämmande. Dessa kvinnor ska självklart ha stöd för att ta sig ur detta. Det är en helt annan diskussion detta. Nu handlar det om kvinnor som frivilligt sålt sina kroppar, till ett gäng herrar som är villiga att betala.

Sverige stödjer helt öppet trafficking med bla  sin immigrationspolitik.  Sverige är en av de största ”pimpsen” i världen.  Vi tom ger ekonomiskt stöd till ”organisationer”, som för in kvinnor i sexhandel och förtryck. Det är återigen den där berömda Svenska humanismen. Visst är det härligt  att vara Svensk.

Men många, väldigt många kvinnor gör detta helt frivilligt. Känner personligen till 3 stycket kvinnor och 2 män som säljer sina tjänster.Varför gör dom då detta, är de förtryckta, har någon elak styvfar idkat samlag med dom då de var unga?  Det är så det brukar låta så när batikhäxorna sätter igång med sina förklaringar.

Dom gör de i ett syfte, tjäna pengar, och de tjänar bra och kan unna sig en hel del. Men i batikhäxevärlden så är det manligt förtryck, förtryck, förtryck. Till och med kvinnans girighet är pga mannen. Ta mig fan allt är mannens fel i deras värld. För inte är kvinnan kapabel att ta hand om sig själv inte….

Tänk så duktiga dessa feministtalibaner är att idiotförklara kvinnan. Vi män behövs knappast för detta. De sköter det hela så bra själva genom att påstå att kvinnan alltid är ett offer och inte är kapabel att ta hand om sig själva, eller ens ska behöva sträva efter något. För det kan hon ju inte, enligt dessa så kallade feminister….

Nu kanske ni undra varför jag känner dessa sexsäljare, kan på en gång säga att jag aldrig nyttjat deras tjänster. Har aldrig behövt göra det.  De är alla  barndomsvänner. De  lever i stabila relationer, har inga drog eller alkoholproblem, inga psykiska problem, de har inte ens skruvade sexuella tankar. De har bara en väldigt klar, moderna syn på sex. Alla är akademiskt utbildade. Inga whitetrash-snärtor i träningsoverall här inte.

De 2 männen då, som säljer sin kropp till ANDRA KVINNOR…Är de offer?

Är de förtryckta? Inte det minsta. Se dessa män har gjort ett frivilligt val. Det är istället kvinnan det är synd om (IGEN), som måste uppsöka en prostituerad. Det har inte slagit dessa tokiga feminister att kvinnan faktiskt kan bli kåt, vill bli påsatt,  eller bara känna lite närhet? Det finns massor av kvinnor, precis som det finns män, som bara vill nuppa, utan att ha en relation.  Att kvinnan har en egen sexualitet är fy skam. Kvinnan verkar inte ha någon sexlust alls. Om nu dessa feminister fick som de ville, ja då skulle kvinnan egentligen bara bli en maskin för att producera barn. Fast utan män då. De är som sagt var onda, varenda en av oss är superduperonda perversa as.

Det fanns en annan ”feminist” som med hade idéer att kvinnan bara skulle föda barn. Han hette Hitler.

Även om nu inte batikhäxor och rödvinshaggor vill tro på detta. Att kvinnan kan ha kontroll över sin egna kropp, och säljer den, FRIVILLIG. Allt gällande kvinnans sexualitet  enligt dom alltid pga det manliga jidderi jadderi förtrycket. De kvinnor,  Göran och hans knullkompisar hade kontakt med. Var vuxna kvinnor, som tagit ett eget beslut, om sina kroppar.

Om ni nu tycker att Göran är snuskfarbror över allt annat, och ska för evigt dömas för sina sexuella gärningar. Vad ska vi då göra med denna person, som nuppar sin hund? Innan du klickar på länken, så vill jag varna dig. Den innehåller sexuella bilder på människa och djur, samt annat sexuellt innehåll.

http://feeds.feedburner.com/Hundslyna

Den lycklige arbetaren?

Allt annat som poppar upp i media. Piskor, hur han ville nuppa, vilka olika sorters sexleksaker han använde, är detta av intresse? Inte det minsta. Det är inte olagligt att ha varken dildosar eller piskor. Allt är bara ett pervers fantasier hos vår journalistkår. Kan tänka mig att landets redaktioner haft extra många toalettbesök senaste veckorna. Lite handjobb på jobbet är det ok? Rökning är knappt det längre.

Mer eller mindre varenda tidning har frossat i Lindbergs sexliv och fantasier. Är detta intressant för någon, har det ens något med åtalet att göra egentligen? Knappast. Finns det ens något allmänintresse i detta? Jag har svårt att få fram det, är man så väldans intresserad, och lika pervers som Göran, så kan man isåfall läsa förundersökningen. Det ger garanterat en och annan runkstund, och för er batikhäxor så kommer ni garanterat att få en moralchock, som sträcker sig till nästa årtusende.

För vad kan vara hemskare än en man som vill knulla och en kvinna som som faktiskt ställer upp… Hua så hemskt…

Klarttexten får föra mina tankar vidare om det hela…

Jävla moralister!

Jag har tidigare knappt brytt mig i skriverierna om expolischefen Göran Lindbergs sex-eskapader. Har knappt läst något annat än rubrikerna. Men nu tycks skriverierna verkligen stinka! Nymoralismen vädrar morgonluft! Dom hycklande journalisterna upprörs mer av sex än av att en 78-årig pensionär slås ihjäl!

Tidningarna gottar sig i alla pikanta sexuella detaljer. Jag har inga problem med det, ifall det inte hade lagts polismästaren till last! Han framställs som pervers, sjuk, ja tom omoralisk!

Ifall vi sorterade bort allt lagligt Göran haft för sig så vore kvällstidningarna lika spännande som SJ:s tidtabell!

Han och några andra "fula gubbar" betalade prostituerade för sexuella tjänster. Varje människa med en gnutta sunt förnuft fattar att dom har betalt för rå sex och fått det. Visst, någon var minderårig, men hon var i vart fall prostituerad redan innan hon träffade på Göran! Tjejen var ingen oskuld precis. Han raggade inte upp en oskuld från skolgården!

Och som vanligt är männen stora stygga vargar medan de prostituerade  är oskyldiga offer.

Kan vi lita på dessa prostituerade? Knappast!

Om polischefen haft rå sex, so what? Det har jag och många andra också haft. Tjejerna har bett mig binda dom, piska dom osv. Jag är ingen sadist, men ställde tjänstvilligt upp! Tänk om jag blivit anmäld? Jag hade nästan säkert dömts! Jag vet kvinnor som vill bli knullade av hästar och mycket annat. "Still waters".

Jag tror att varken Göran eller jag är stolta över allt vi gjort, men det är ju inte heller syftet med sex. Syftet är att göra vad man känner för, eller hur? Och vi känner för olika saker. Det olyckligaste måste vara att känna för något men inte kunna leva ut det. Så dum är inte Göran!

Aftonbladet skriver att han haft incest-rollspel med den unga prostituerade. Det var ju verkligen" fasansfullt"!  Stackars flicka, hon måste ha fått skador för livet! Det är förstås helt oförargligt, minst sagt!

Mannen som slog ihjäl 78-åriga Inger på Parkeringsplatsen i Landskrona framställdes i media som en varm och godhjärtad familjefar och framförallt oskyldig, trots starka vittnesmål om motsatsen! Göran Lindberg som inte skadat en människa utmålas däremot som ett monster och skyldig förstås! Är inte det dubbelmoral? Har Aftonbladet prioriterat rätt här?

Jag säger att man är en idiot om man inte testar det mesta inom sex, som man vill pröva på alltså. Homosex har jag dock aldrig haft lust att pröva på, men i övrigt har jag nog testat det mesta. Jag har lyckan att inte ha en sadistisk, eller annan läggning som skulle kunna skapa problem. Andra är inte lika lyckligt lottade, det klandrar jag dom inte för!

Det gör mig inte till en bra människa, lika lite som dom nymoralistiska journalisterna är fina människor för att dom råkar sakna "perversa" läggningar. Eller inte vågar leva ut dom.

Hade jag haft polischefens läggning så hade jag varit en idiot om jag inte levde ut den! Det skall han inte be om ursäkt för! Fast har han brukat våld, som han inte betalt för, är det en annan sak. Men han kan mycket väl ha betalt för det! Vem vet? Ord står mot ord, men som vanligt gissar rätten väl på att kvinnorna talar sanning. Ifall han köpt våldsam sex, hur skall han bevisa detta? Är det rättssäkert att domstolen skall gissa vem som talar sanning?

Varför betala prostituerade och sen tvinga dom? Jag fattar inte logiken! Därför tror jag mer på Göran Lindberg än på dom prostituerade! Ifall dom prostituerade inte träffade Göran för att knulla, var det för att dricka kaffe?

Och ordet "våldtäkt" har tappat sin betydelse! Våldtäkt är ibland täkt med våld, ibland betyder det att man haft sex med en underårig, som var med på noterna. Inte riktigt samma sak faktiskt! Vi bör kalla saker vid deras rätta namn! Annars uppstår bara förvirring. Varför inte kalla snatteri för mord?

Vi måste skita fullständigt i dom dumma moralisterna!

Jag håller med Expressen, gör rättegången offentlig, gärna TV-sänd! Risken är annars att en häxprocess pågår bakom lyckta dörrar!

Dessutom är nämndemännen politiskt tillsatta i praktiskt taget alla svenska domstolar! Så i grunden har vi politiska domstolar! Avpolitisera domstolarna helt! Nämndemännen skall istället tillsättas genom lottning bland allmänheten, som i USA!

DN "Jag har ju betalat" I dag börjar rättegången. Stämde träff med 14-årig flicka. Advokat Elisabeth Massi Fritz: Åtalad på 23 punkter. delar av förundersökningen i polischefsåtal släpps Göran Lindberg åtalad Härvan kring Göran Lindberg växer Polischefen Göran Lindberg – detta har hänt Åtalet mot Göran Lindberg förblir hemligt Göran Lindberg misstänks för fem nya brott Lindberg i förhör: "Jag stöttar kvinnorna"
SVD
"Försökte putta bort honom" 23/6 Misstänks ha använt stryptag 23/6 Tror på fällande dom 22/6 23 punkter i sexbrottsåtal Delar av förundersökningen i polischefsåtal släpps Journalistförening kräver öppenhet i Lindbergåtalet Misstänks ha använt stryptag Advokat tror på fällande dom Expolischef åtalas för sexbrott 23 punkter i sexbrottsåtal
AB
Kan en ung tjej lita på polisen? Så avslöjades hans dubbelliv Tidningsartikel avslöjade Göran Lindberg – 17-årig flicka kände igen polischefen Lindberg riskerar åtta års fängelse Så lyckas Lindberg tydligen leva med sig själv Han förklarar dubbellivet med att han hjälpte kvinnorna "Han började binda mig…" "Han sa: Du är min dotter nu" Flickorna berättar om chatt- och telefonmötena med Göran Lindberg Hit gick polischefen för att titta på gruppsex "En dubbelnatur av sällan skådat slag" "Min klient är redo för upprättelse" Göran Lindberg åtalas på 23 punkter "Vi har rätt att få veta" Polischefen kan få åtta års fängelse
EXP
http://www.expressen.se/Nyheter/1.2044074/ett-av-offren-jag-grat-under-ogonbindeln
http://www.expressen.se/Nyheter/1.2043904/har-gar-polischefen-rakt-i-polisens-falla
http://www.expressen.se/Nyheter/1.2043335/han-hade-alltid-med-sig-en-vaska http://www.expressen.se/Nyheter/1.2043560/goran-lindberg-det-kittlar-mig-att-vara-hjalplos http://www.expressen.se/Nyheter/1.2043139/sekretessen-slapps-pa-utredningen-av-lindberg http://www.expressen.se/Nyheter/1.2043096/de-ska-falla-polischefen http://www.expressen.se/debatt/1.2043034/maria-abrahamsson-tv-sand-rattegangen-mot-goran-lindberg

Lindberg riskerar åtta års fängelse

Förhandlingarna i rättegången mot Göran Lindberg är i gång.

"Han började binda mig…"

Förundersökningen släppt i dag – kvinnorna

Stort intresse för rättegången

Liknande inlägg

  • Snuskfarbrorn Göran Lindberg
  • Jag kommer ihåg den gamla goa tiden
  • Jag hatar vita
  • vilken gud?
  • Relaterade inlägg tack vare Yet Another Related Posts Plugin.



    Ursprungsartikel
    Källa: Allahu Akbar (medlem)

    Inga kommentarer: