Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

torsdag 31 december 2009

Som vanligt döms svensken.


Roland som gav en kulturberikande yngling en örfil dömdes av tingsrätten idag. Man är inte förvånad? Då detta är Sverige med mångkulturvurmare i Tingsrätten. Ur Aftonbladet.

”Ronald Fasth, 70, såg rött när 13-åringen kallade honom för gubbjävel och gav pojken en örfil över kinden. I dömdes han för misshandel till dagsböter.
– Jag är lite besviken men ångrar mig inte, säger Ronald till Aftonbladet.

I dag kom domen från Jönköpings tingsrätt om den nu rikskända örfilen som Ronald Fasth gav en 13-åring pojke en sommardag i juli.
Ronald döms för ringa misshandel till dagsböter på totalt 3000 kronor.
Han hoppades hela tiden på ett frikännande. Örfilen var inget att tala om.
– Jag tycker det är orättvist, jag anser inte att det skulle bli några böter. Jag har erkänt att jag gjort fel, men det var samtidigt inte mitt fel att det blev så.”

Vi som hörde radio inslaget med en massa ”nya svenskar” vet vad som gäller. -Det skall visas ”respekten” va för vi tål inte skit va.

Stå på dig Roland, mer parten av Sveriges befolkning vet att du gjorde rätt!

Mvh Varjager



Ursprungsartikel
Källa: Varjager's Weblog (medlem)

Inga kommentarer: