Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

tisdag 19 maj 2009

Trevlig ockupation blev otrevlig

Ekot rapporterar följande:

Bråkigt vid demonstrationerna i Lund
Ockupationsfestivalen i Lund började lugnt och trevligt, men har under eftermiddagen utvecklats illa och blivit stundtals kaotisk. Ett 20-tal personer har frihetsberövats och minst en person har skadats.


Kaos och bråk? Dålig utveckling?
Så tråkigt. Ockupationer som brukar vara så mysiga...


Ursprungsartikel:
http://sannarayman.blogspot.com/2009/05/trevlig-ockupation-blev-otrevlig.html

Källa: Sanna Rayman (importerat inlägg)

Inga kommentarer: