Bråkigt vid demonstrationerna i Lund
Ockupationsfestivalen i Lund började lugnt och trevligt, men har under eftermiddagen utvecklats illa och blivit stundtals kaotisk. Ett 20-tal personer har frihetsberövats och minst en person har skadats.
Kaos och bråk? Dålig utveckling?
Så tråkigt. Ockupationer som brukar vara så mysiga...
Ursprungsartikel:
http://sannarayman.blogspot.com/2009/05/trevlig-ockupation-blev-otrevlig.html
Källa: Sanna Rayman (importerat inlägg)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar