Man vill bara gråta. Nu har det gått så långt att Pravda varnar Amerika:
"Man kan likna det vid en enorm damm som brister; Amerikas nedgång till Marxism pågår med rasande fart och detta mot bakgrunden av en passiv, olycklig fårskock, ursäkta mig kära läsare, jag menade människor.
Det är sant att man har varit förberedd på situationen, under det senaste århundradet, speciellt de senas
te tjugo åren.Den ursprungliga testen ägde rum på vår Heliga Ryska jord och det var en blodig test. Men vi ryssar skulle inte bara lägga oss ner och ge upp vår frihet och våra själar, oavsett hur mycket pengar Wall Street pumpar in i händerna på marxisterna.
Man har tagit lärdom och använt det för att förbereda den amerikanska befolkningen att överlämna sin frihet och sina själar till nyckfullheten hos eliten och de som anser sig veta bättre."
Mer ironi: "Den enda anledningen till att Kommunismen inte fungerade i Sovjetunionen berodde på att det inte var rätt folk som var ansvariga. De hade inte Obamessias, den smartaste mannen i världen. Han kommer att visa alla. Vänta bara!"
Ursprungsartikel:
http://everykindapeople.blogspot.com/2009/05/cirkeln-ar-sluten.html
Källa: Every Kinda People (importerat inlägg)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar