Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

torsdag 30 april 2009

Snälla Andreas Malm, hjälp mig ur islamofob-fällan!


Mattias Karlsson, Presschef SD, kommer med följande smäll på fingrarna:

Syndikalisten, journalisten, författaren och Hezbollah-anhängaren, Andreas Malm, har nyligen utkommit med boken “Hatet mot muslimer”, där han pekar ut i stort sett alla västerlänningar, som står till höger om revolutionär kommunistisk ungdom, som islamofober och potentiella framtida massmördare. Boken har naturligtvis fått ett varmt mottagande på landets blodröda kulturredaktioner, som höjt Malm och hans intellektuella mästerverk till skyarna.

Vi vet ju alla att islamofober är dåliga människor och ingen vill ju vara en dålig människa, inte ens jag. Eftersom Andreas Malm nu hyllas som vår främsta expert på just islamofobi, så skulle jag vilja vädja till honom om att hjälpa mig ur det mentala dilemma, som jag nyligen hamnade i när jag tittade runt lite på Youtube.

Enligt Andreas Malm är det ju islamofobiskt att hävda att Europa riskerar att omvandlas till en muslimsk kontinent, innebär detta då att nedanstående muslimska ledare skall betecknas som islamofober? Eller är det islamofobiskt att kalla en muslimsk ledare för islamofob?

Snälla Andreas Malm, berätta för mig hur jag skall tänka för att komma ut på den goda sidan av denna islamofobfälla!

Mattias Karlsson, blogg




Ursprungsartikel:
http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/04/28/snalla-andreas-malm-hjalp-mig-ur-islamofob-fallan/

Källa: Politiskt Inkorrekt (Medlem)

Inga kommentarer: