Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

onsdag 2 juli 2008

FRA är bara toppen av ett isberg

Ursprungsartikel:
http://tobiasstruck.blogspot.com/2008/07/fra-r-bara-toppen-p-ett-isberg.html


FRA-lagen är bara toppen av ett isberg: EU har en ny ramlagstiftning, som gör det möjligt att avrätta anstiftare av "våldsamma upplopp" (demonstrationer kan hetsas till sådana) - och författare till "rasistiska" texter eller ledare av "rasistiska" organisationer kan dömas till fängelse. Eliterna inom stat och kapital har förenat sig i en gemensam agenda, som handlar om att skapa en europeisk Konsument: Vita män skall idealiskt vara queer och samhället skall idealiskt vara mångkulturellt. De som kritiserar utvecklingen övervakas och tystas.

surprise rape
- Det finns ingen svenskhet, inget svenskt folk, ingen manlighet, bara kärlek, kärlek, bara kärlek, den som visar kärlek får kärlek tillbaka, älska, älska, älska...

De länder (som Sverige) vars etniskt svenska födelsetal är låga, fylls på med fattiga människor från andra kulturer och folkslag, som kan bli en ny arbetarklass/konsumentklass. Om pyramidens bas växer, så växer avkastningen av kapital i dess topp. Jag tycker att denna agenda är skrämmande och ett verkligt hot mot individens frihet, vilken endast kan uppnås genom upplysning. När en anpassad form av islam är rådande religion i Sverige och de dominerande folkslagen är naiva, så kommer världens upplysning att mattas och vardagen kommer att bli en statisk Matrix-tillvaro, där ett fåtal vita arbetarklasskolonier ledda av vita idealister kommer att vara de få ljuspunkterna.

Jag hoppas att du inte ser detta som hets mot någon folkgrupp, för det är det sannerligen inte. Jag vill ingen något ont, jag har själv medlemmar i min släkt som dödades i Auschwitz. Men jag gillar sanningen mer än det som eliten har bestämt att jag skall tycka. Eliten vill att jag skall vara rädd för att kritisera "mångkulturen", som deras plan förutsätter. Men jag tänker inte tiga.

Om någon behöver frukta att avlyssnas i det nya EU, så är det systemkritiker som jag. Dock ser jag ingen mening i att gnälla mer över FRA än över något annat i systemet. Den samhällsmodell som liberaler berömmer är de rikas manipulation av de fattiga på alla fronter. Jag är för avtalsfrihet, yttrandefrihet och jämlikhet inför lagen för alla medborgare oavsett etncitet. Men massinvandringen och monopolen, Världsbankens och USA:s samt EU:s postkoloniala imperalism via krig och tullar mot den fattiga världen, miljöförstöringen och föraktet för nationskultur och nationell identitet, det är ren fascism, tycker jag. Värre än Hitlers, eftersom folket tror att de har något att säga till om, fast politikerna är köpta och medierna är lögnare som vallar folkets psyken som får. Alltmedan depressionerna, de etniska konflikterna, otryggheten, ohälsan, våldtäkterna och missbruket ökar i de fattigas kvarter, de skövlades kvarter.

En del säger att "hat och rädsla" är folkets värsta fiender. Ett folks hat och rädsla är alltså det främsta hotet mot dess fortbestånd och fortsatta förädlingsprocess? Var det den nordamerikanska ursprungsbefolkningens största problem? Var det indianernas hat som undanträngde dem? Var det de kristna libanesernas rädsla som förminskade dem efter palestinska flyktingvågor från 1948 och islamistiskt maktövertagande 1969? Det är verkligen skönt att vara ren från sådana självdestruktiva och onaturliga flumtankar. Hat? Ja, om jag och min flock angrips. Rädsla? Ja, men jag övervinner den och kämpar. De som tror att gängvåldtäkter och mobiltelefonrån är uppdiktad propaganda och inte en verklig, dokumenterad, lågintensiv etnisk krigföring, kan ju tro det. Verkligheten lär göra sig påmind även för dessa förr eller senare: Allt de behöver göra är att läsa statistiken från BRÅ. Sedan kan de ju försöka att älska och föda sin fiende och se om det hjälper. Men kom ihåg hur det gick för Pippa Bacca.

Nej till New World Order - inte bara FRA. Nej till mångkultur - inte bara våldet som föds ur den. Nej till sexuell ambivalens som allmänt manligt ideal - men fram för ökad tolerans för de som har fötts homosexuella. Ja till Frihetsguidens Kommuner. Ja till rationell kultur för ett rationellt folk. Ja till heterosexuellas bejakande av familjebyggande och heterosexuella mäns bejakande av sin kraft och sitt ansvar.

Andra bloggar om: Frihetsguiden, New World Order, Hitler, FRA, övervakning, kontroll, mångkultur, rasism, rasister, EU, lagar, våldsamma upplopp, etniska konflikter, etniska krig, gängvåldtäkter, våldtäkt, våldtäkter, rån, mobiltelefonrån


Källa: Tobias Struck (gästinlägg)

Inga kommentarer: