Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

måndag 20 september 2010

MEDIA HAR FÅTT SPELET!

Just nu är det uppenbarligen ingen hejd på förtalskampanjerna mot SD. Hela det svenska etablissemanget har tydligen förlorat omdömet fullständigt. Att det kunde skrivas så mycket smörja på en och samma dag är fullständigt absurt. Man kan nästan tro att det är någon tävling i att producera den mest lögnaktiga artikeln.

Inte undra på att förljugenhet är så stor när det gäller massinvandringen till Sverige. Det är ju samma journalister och etablissemanget som värnar det mångkulturella samhället.

En sak skall dock mina läsare veta och det är att de senaste dagarna varit mycket positiva. Alla hälsar glatt på mig vare sig jag varit på stan eller ute i något bostadsområden och delat ut våra informationsblad. I eftermiddag tog jag ledigt från valrörelsen och gick på fotboll. KFF- Gais 3-1. Stämningen var god på läktaren och man undrade om jag inte hade valsedlar med mig som jag kunde dela ut.

Imorgon kväll ger vi hela etablissemanget fingret!



Ursprungsartikel
Källa: Thoralf Alfsson (importerat inlägg)

Inga kommentarer: