Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

tisdag 24 augusti 2010

SR-MOBBING PÅ HÖGSTA NIVÅ


Thomas Nordegren.        Foto Thoralf Alfsson

Nordegren i P1 ägnade idag nästan hela programmet åt Sverigedemokraterna. Inbjudna till studion var ett helt gäng mångkulturella förespråkare och kritiker till SD, Dansk Folkeparti och Fremstegspartiet. Den före detta socialdemokratiska partiledaren Ingvar Karlsson var bisittare och vräker ut sig flera icke sanningsenliga påståenden. Men något annat är väl inte att vänta sig. Att någon Sverigedemokrat skulle få medverka är ju givetvis uteslutet, oj vilken hemsk tanke!

Var man än vänder sig idag, tidningar, TV eller radio så tycks man ägna sig åt att förtala mig och alla andra Sverigedemokrater. Om inte detta är mobbing "på högsta nivå" så vet jag inte vad som är mobbing.

Jag tror inte etablissemanget inser vilket hat man kan lägga grunden till hos väldigt många av Sverigedemokraternas sympatisörer genom att på ett så utstuderat sätt utestänga och förtala Sverigedemokraterna. Mina egna "aggressioner" låter jag komma ut i fysisk ansträngning, som ikväll inneburit att ca 500-600 hushåll i Lindsdal fått flygbladet "De tabubelagda kostnaderna" , samt vårt pensionärsblad. Jag är övertygad om att många i Lindsdal kommer diskutera dessa flygblad under morgondagen. Vi får se om det kommer några kommentarer på bloggen.

Under kvällen träffade jag flera för mig okända personer som redan bestämt sig för att rösta på SD.


Vi Kalmar har även tagit fram lite kläder som vi nu erbjuder alla sympatisörer att köpa. Vi har tagit fram kläderna med syfte att vara rätt klädd men inte med ett jättebudskap på kläderna utan istället bara vår logga på bröstet i en klädsam storlek.

Unna dig ett snyggt plagg till valrörelsen och visa vad du står för!

I intervjun av mig i SD Television har jag den kortärmade skjortan på mig. Se tidigare blogginlägg.

Vit piké 150 kronor

Vit kortärmad skjorta 200 kronor

Vit Keps 80 kronor

Frakt tillkommer.

Den som vill köpa ett plagg kan maila mig på thoralf.alfsson@sverigedemokraterna.se

 



Ursprungsartikel
Källa: Thoralf Alfsson (importerat inlägg)

Inga kommentarer: