Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

torsdag 1 oktober 2009

De kallade mig stockholmshora

De kallade mig stockholmshora

Sanna mobbades efter våldtäkten – nu anmäler hon skolan

Efter våldtäkten kallades Sanna "08-luder".

– De sparkade och slog mig. Jag slutade att gå till skolan, säger Sanna, 16.

Först fällde hon våldtäktsmannen – nu anmäler hon skolan för mobbning.

Det blåser råkallt genom skogsdungen. Brottsplatsen är lika ruggig som den där kvällen för två år sedan när hon förlorade oskulden i lingonriset ovanför Spånga station.

Hon var 14 och hade stämt träff med en kille på Playahead. Han var 16 och bodde i Stockholm. Sanna tog tåget från Dalarna för att möta honom på en pendeltågsstation.

Längre än så kom hon aldrig.

– Han började tjata om sex efter bara 20 minuter. Jag sa att jag inte ville. Jag ville att första gången skulle vara med någon speciell.

Men killen gav sig inte. Tyckte att de skulle gå upp i skogsbacken där han och hans kompisar brukade hänga. Fast det kändes fel i hela magen följde hon med.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article4126617.ab



Ursprungsartikel
Källa: Altermedia Sverige (importerat inlägg)

Inga kommentarer: