Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

lördag 14 augusti 2010

NYA INVANDRARPARTIET

Socialdemokraterna har förlorat sin själ och har mer och mer omvandlats till ett invandrarparti som inte ser vart utvecklingen är på väg.

Ordspråket att man ser inte skogen för alla träd har fått en ny innebörd när det gäller socialdemokratiska företrädare.

Socialdemokraterna i Södertälje med Anders Lago i spetsen satsar givetvis på invandrarna i valet vilket denna valfilm med eftertryck visar.

Vilka väljare satsar Anders Lago på?

Uppenbarligen är socialdemokraterna rädda att många invandrare kommer att rösta på SD. Annars skulle man aldrig gjort nedanstående film. Den kan ju knappast varit tillägnad svenskar.




Med klipp från sent 80-tal eller tidigt 90-tal försöker man framställa oss Sverigedemokrater på ett mycket falskt sätt. Det visar endast vilka smutsiga metoder dessa socialdemokrater använder för att nå sina mål.

Jag utsattes för en mycket smutsig attack på socialdemokraterna bloggportal s-info för en tid sedan. En socialdemokrat från Östergötland hade gjort en fejkad bild av mig iförd SS-uniform, med hakkors och en liten hitlermustach hade jag även fått. Detta låg upplagt på socialdemokraternas bloggportal under en tid. Inte förrän jag gjorde en anmälan raderades hela bloggen bort.

JK lade ganska omgående ner min anmälan men polis/åklagare har ännu inte kommit till något åtal. Jag har försökt att få ett besked men åklagaren har tydligen semester. Nu kanske jag kan be Sveriges Radios VD, Mats Svegfors om hjälp. Han kan kanske få åklagaren att väcka åtal mot denne socialdemokrat och få till en rättegång innan valet den 19 september.

Sannolikt kommer åklagaren lägga ner detta, allt annat skulle vara en stor överraskning men underverk har ju hänt tidigare. Nu tror jag personligen att åklagaren i vilket fall som helst kommer vänta till efter valet med att agera i detta fall.

Den politiska korrektheten tillåter inte att en socialdemokrat åtalas för förtal av en Sverigedemokrat mitt under en pågående valrörelse. Den åklagaren som begår detta misstag hamnar med stor sannolikhet i "frysboxen" under lång tid.

Ursprungsartikel
Källa: Thoralf Alfsson (importerat inlägg)

Inga kommentarer: