Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

torsdag 19 augusti 2010

Jag ber om ursäkt till alla som med rätta tagit illa upp av det jag skrev på denna blogg för över två år sedan (september 2008). Den formulering jag använde kan lätt tolkas fel, och jag har därför tagit bort den. Det jag menade var att religion är som en ideologi och att det sker mycket ondska i religioners namn, liksom i andra ideologiers namn.

Jag är anställd på Integrations- och jämställdhetsdepartementet som opolitisk tjänsteman sedan november 2008 och vill varken vara en del av den politiska debatten eller användas som en bricka i det politiska spelet.

Ursprungsartikel
Källa: Integrationsbloggen (importerat inlägg)

Inga kommentarer: