Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

måndag 9 november 2009

Twingly Abuse

Varje gång jag länkar till nyheter till Svd, Aftonbladet, Expressen  eller DN, så abuseanmäls mina inlägg. Har på omvägar fått reda på varför. Anledningen är så skrattretande och visar på problemet med islam och muslimer. De anser att min blogg är farligt för islam och muslimer eftersom den har samma namn som deras gud, Allah. Jag säger sanningen, men hädar. Hädelse är ett brott, och ska anmälas enligt muslimer. Oftast verkar tidningarna  ge dom rätt, då mina inlägg brukar försvinna från tidningarna.

Ska detta få komma i vägen för demokratin,  yttrande och åsiktsfriheten? Tydligen så anser  tidningarna detta, då jag varit  i kontakt med dom om saken.  Dock utan att ha  fått några svar från någon av dom. Svagt och skrämmande.



Ursprungsartikel
Källa: Allahu Akbar (importerat inlägg)

Inga kommentarer: