Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

fredag 13 mars 2009

SVAR FRÅN KALLE LARSSON (V)

Ursprungsartikel:
http://thoralfalfsson.webblogg.se/2009/march/svar-fran-kalle-larsson-v.html


Här kommer det svar jag fått på mina frågor till Kalle Larsson angående den våldtäktsdömde Farid Habibi.

Hej,
jag anser fortfarande inte att man bör avvisa någon till det krig som råder i Afghanistan. Vidare anser jag att den som begår brott bör straffas för detta. Slutligen vill jag bara meddela har jag inte för avsikt att bedriva e-postdebatter med personer som hämtar sin information från rasistiska "nyhetssidor" varför detta är det svar du får. Mvh, Kalle

Kalle Larsson (v)
www.vansterpartiet.se
www.riksdagsvanstern.org/kl

Är detta ett värdigt svar från en riksdagsledamot? Jag har givetvis ställt frågan vad han syftar på med "rasistiska nyhetssidor". Vi får se om han även ger klart besked på detta.

Det är bara att konstatera att Kalle Larsson är svarslös när det gäller Farid Habibi.


Källa: Thoralf Alfsson (gästinlägg)

Inga kommentarer: