Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

söndag 8 augusti 2010

Polisens vardag i det multikulturella Sverige

INSÄNDARE Jag jobbar sedan ett antal år tillbaka som utryckningspolis i en mellanstor svensk stad och bär ständigt på en gnagande oro över vårt framtida samhälle, det samhället som DINA och MINA barn ska växa upp i. Jag spenderar mina dagar i den del av samhället som vår kulturella och politiska elit påstår inte finns.

Många pratar om att bekämpa rasismen vilket jag fullt ut stöttar, rasism i alla dess former är en styggelse och en direkt fiende till vår demokrati. Men efter närmare tio år av polisarbete kan jag med fog säga att det är dom etniskt svenska barnen som far illa genom rån, hot, misshandel och trakasserier från större gäng ungdomar med företrädande utländsk bakgrund.

Det måste skapas en debatt om det mycket utbredda våldet som drabbar unga ”svennehoror” och ”svennefittor” från våra utländska invånare.

Tycker DU att det är rimligt att jag som polis lägger mer än 80 procent av min tid på att ingripa mot dessa människor? Samhällets kostnader är enorma, inte bara polisärt men även för socialen samt sjukvården. Skulle vara intressant att veta vad polismyndigheten betalar för tolkhjälp per budgetår.

Vi har muslimska friskolor som med skattemedel bedriver verksamhet som gör att muslimska barn hämtas hemma i sina segregerade stadsdelar med buss och sedan körs till en etniskt muslimskt homogen skola och sedan bussas hem igen för att på hela dagen inte se en enda etnisk svensk.

Det måste bli ett stopp för denna gigantiska massinvandring som vi har till vårt land, det är inte bara vi äldre som genom skattesedeln betalar priset utan det är främst våra unga med sin hälsa och sin framtida frihet.

Det är här idag vi avgör framtiden för VÅRA barn!  Ska Sverige fortsätta vara en demokratisk stat eller ska vi alla gå dit Malmö kommit, med stor muslimsk befolkning och dess tillhörande problem?

Mycket orolig mellansvensk polis

PrintFriendly Share/Bookmark




Ursprungsartikel
Källa: Politiskt Inkorrekt (medlem)

Inga kommentarer: