Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

måndag 16 augusti 2010

Fakta gjorde mig till Sverigedemokrat

En man som betytt mycket för mitt uppvaknande är Lars Hedegaard. Jag såg honom för första gången för kanske tre år sedan på Axess TV. Nu verkar det som om filmen med honom inte längre är tillgänglig där. Som tur var hittade jag filmen på You Tube. (Tack till SverigeSjunker2) Det Lars Hedegaard säger är just de fakta som fick mig att se den verklighet som de politiskt korrekta politikerna så frenetiskt vill dölja för oss.



Och del 2



 Sist del 3



Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

Ursprungsartikel
Källa: Tankesmedjan Feminix (importerat inlägg)

Inga kommentarer: