Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

torsdag 29 april 2010

VARFÖR DENNA ARTIKEL I ÖSTRAN

Ibland undrar jag över om inte vissa tidningar stödjer Sverigedemokraterna i "smyg".

Den artikel som Östran idag har på nätet och jag gissar att den även funnits i den tryckta upplagan av dagens tidning är just en sådan artikel som får mig att undra över syftet med artikeln.

Artikeln kan knappast gynna något annat parti än Sverigedemokraterna och därför vill jag passa på att tacka Östran för hjälpen i valarbetet.

Nu väntar jag bara på att Peter Akinder tar upp familjens klagan på för låga bidrag och att de inte även har fått ett hus på ledarsidan. Det måste ju givetvis vara Alliansregeringens fel att familjen lider så fruktansvärt i två tre- rumslägenheter.

Läs artikeln.



Ursprungsartikel
Källa: Thoralf Alfsson (importerat inlägg)

Inga kommentarer: