Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

söndag 28 februari 2010

Screamsandra väljer också Sverigedemokraterna

Video:



Screamsandra väljer Sverigedemokraterna

screamsandra.blogg.se/

"Massinvandringen i Sverige har blivit ett problem - ett STORT problem.

Jag har läst diverse debatter och tidningsartiklar, och det framgår tydligt att jag inte är ensam.

Läste en artikel om en invandrare, eller numera svensk, som flyttar härifrån tillbaka till Irak, efter 35 år i Sverige!

Varför?

Han står inte ut med massinvandringen, de "nyanlända" invandrarna "skämmer ut" de äldre och de som sköter sig.

Han tycker att det är pinsamt.
Jag tycker att det är pinsamt.

Men nu är det så att anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att jag var inne på en s.k "storbloggares" blogg, där hon hade skrivit ett inlägg om just detta.

Så läste jag kommentarerna;

du e bara en blond fitta med fräknar på den

Men helt seriöst din lilla hora. Det är bara 1procent av sveriges befolkning som ser ut som du bre, går runt o knullar o visar brösten, kalrt att dom från arabländerna blir lite chookade jao. Och pluss att det bara är den där lilla procenten av sveriges befolkning som gillar dom som e som du. HORA!!!!!!!!!!

ey asså era fucking jävla svennefittor, jiddra inte me os invandrare FATTAR NI? snart kommer vi ta över eran land o då e ni inte så kaxig lengre va??????

Haha SERIÖST? Vad är det med dessa invandrare?

Fatta, att när ni kommer hit, så SKA ni lära er svenska, ni SKA aktivt söka jobb, ni SKA anpassa er till vi svenskars levnadssätt, och inte försöka tvinga på oss det.

Om jag, som 100% svensk, blond och blåögd skulle komma till Afghanistan eller Irak, och kräva att ni skulle bygga en kyrka, för irakiernas SKATTEPENGAR så skulle jag få en kula mellan ögonen inom nolltid.

Så jag tycker att ni ska vara jävligt tacksamma.

Annars kan ni sticka tillbaka till rövhålet ni kom ifrån och dö."

Ursprungsartikel
Källa: Svenskidag YouTube Channel (importerat inlägg)

Inga kommentarer: